dinsdag 1 juli 2014

the point of no return



Ik vraag Me af ... hoeveel M/mensen zich reeds de tanden kapot hebben gebeten op de invulling van die BDSM-leegte in H/hun leven. Geef toe ... eens J/je de worsteling der aanvaarding van J/je eigenheid hebt overwonnen ... blijkt er zich een mooie wereld te ontplooien. J/je krijgt al heel snel het wauw gevoel .. het gevoel van thuis komen. Maar hoe lang blijft dat gevoel overheersen?!?
Ik ben ervan overtuigd dat velen A/anderen  ... net zoals Ik ooit gedaan heb .. het zich al verwenst hebben die stap te hebben gezet. De stap der ontplooiing .. de stap der zoektocht naar J/je eigenheid. Hopende op bevrijding .. op rust. Maar die bevrijding en rust dan niet echt vinden .. is een ticket naar de hel.

Eens je "the point of no return" gepasseerd bent .. is er geen weg meer terug. En na enkele tegenslagen ga J/je al gauw denken dat het geluk niet voor J/je is weggelegd. J/je zwerft wat rond ... in het niets .. vast houdend aan enkele strohalmen die als alternatief moeten dienen voor al datgene wat J/je mist.
J/je dwaalt in het rond met een zeer flauw lampje in het donker ... tot J/je vol verstomming plots oog in oog staat met J/je Z/zielsgenoot.

Het woord "Liefde" krijgt weer betekenis en J/je krijgt een doel ... een doel om voor te leven.
Ik ... kwam jou tegen girly ... en Mijn leven kreeg weer zin.
Siworae.



Dryade

1 opmerking:

  1. ...En dan krijg je dit als heerlijke reactie :

    Dank U Meester! Het doet me heel wat deze mooie woorden te mogen lezen. De warmte binnenin mij resulteert onmiddellijk in mijn mooiste, onderdanige glimlach. Een glimlach enkel en alleen voor U. Omdat ik weet dat U woord voor woord meent en omdat U mij dag in dag uit toont wat voor mooie dingen BDSM teweegbrengt.
    ik ben blij dat het voor mij vanaf dag 1 als perfect aanvoelde, en dolgelukkig omdat ik me dit nooit verwenst heb!
    siworae Meester
    x.

    BeantwoordenVerwijderen