donderdag 10 juli 2014

Zomertijd

Ik hunker naar de zomertijd. De tijd waarbij Ik Me lekker ontspannen in Mijn tuinstoel kan zetten ... Mijn boek in Mijn handen .. glaasje rode wijn op het tafeltje voor Me. Het enige wat Ik hoef te doen is genieten. Genieten van Mijn boek .. genieten van wat zachtere muziek .. genieten van de vogeltjes om Me heen .. genieten van jouw aanwezigheid.

Voor jou heb Ik een mooi plekje voorzien ... dicht bij Me. Ik zal je zo positioneren dat Ik je met één oogopslag kan zien. Net boven Mijn boekrand uit. Ik wil van je kunnen genieten .. vooral van de rust die je uitstraalt wanneer je op je dekentje zit. Een beetje in trance ... genietend van dat warme zonnetje op je rug. je handen achter je gebonden ... collar om je nek. Het koude staal van de halsband raakt je arm .. het contrast met de zon is groot. Het voelt fijn. Het zijn nu net op die momenten dat je mentaal kan wegzweven ... naar mooiere oorden. Al dagdromend luister je naar Mijn stem. Ik lees je voor uit het boek. Een boek dat Ik reeds meermaals voor jou heb voorgelezen ... maar het is nu eenmaal een boek waar W/we beiden van houden. Ik kan het steeds weer opnieuw lezen .. het lijkt O/ons op het lijf geschreven. 

Elk half uur .. wandel Ik even om je heen om je te controleren en te bewonderen. 
Elk zoveel keer ... smeer Ik je in tegen de zon. Mijn shen-li .. mag lekker bruinen .. Ik hou van een ietwat gebruinde tint. Het kleurtje maakt je mooi ... hoort bij je afkomst. Maar het moet egaal zijn .. dus regelmatig een keertje draaien is de boodschap. Ik zal er wel voor zorgen dat je je lichaam respecteert .. dat je fier en trots mag rondlopen .. zelfs wanneer het in je nakie is in aanwezigheid van A/anderen. je zal opvallen in de menigte ... en zijn weinig M/mensen die zo mooi zijn ... als jij bent. Zo onderdanig mooi .. zo lief en warm.

Zo imperfect perfect ... zucht. Ik hou van je girly. Does it show ?!?

jou voor Me zien zitten maakt Me gelukkig. Dat wat je uitstraalt .. is zo mooi. je brengt Me het gevoel waar Ik zo van hou ... you make Me feel Dominant. En daar leef Ik voor. 

Dryade  

2 opmerkingen:

  1. heerlijk om voor gelezen te worden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhu ... gewoonlijk ben Ik diegene die ervan kan genieten om voorgelezen te worden. Maar Ik keer al even graag de rollen om (in dit geval) ... zolang ze maar zeer aandachtig luistert en toont dat ze geniet.
      D;

      Verwijderen