donderdag 31 juli 2014

scherpte

Terwijl ik de resten van het achtergebleven kaarsvet van je rug verwijder ... maak Ik reeds plannen voor het vervolg van de avond. Lang hoef Ik niet na te denken .. en jij weet vast ook wel wat er te gebeuren staat.
Wanneer Ik Mijn mes vast heb .. leg Ik het pas neer wanneer Ik echt tevreden ben.

je rug wordt netjes ontsmet ... elke vierkantje centimeter zal Ik beroeren ... vooraleer Ik er strepen in kerf met de scherpte van het koude staal.

Langs op en neer trek Ik evenwijdige lijnen. Eén lijn voor elke maand dat we samen zijn ... en regelmatig zal er een dwarse lijn overheen getrokken worden. Kwestie van niet een veel te overdreven symmetrie te verkrijgen.

Bloeddruppels parelen .. verschijnen her en der op je zachte huid ... en volgen de richting van de gekerfde sporen. Morgen worden het mooie smalle korstjes die de volgende dagen je rug nog zullen sieren. Wat voor een ander onbegrijpelijk lijkt ... is voor jou een soort van Kunst. Iets waar je geruime tijd mee rond zal lopen ... en wat je dat trotse gevoel kan geven. Het gevoel dat een slavin moet bezitten .. wanneer ze gezegend werd .. door haar Heer en Meester.

Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten