maandag 21 juli 2014

black hole

De laatste tijd lijkt het wel dat Mijn woorden worden opgezogen door een groot zwart gat ... dat ze geen waarde meer hebben of op zeer korte tijd alle waarde verliezen. Het is wel fijn om de dingen die in Mijn hoofd leven .. te vertalen in een stukje proza .. en het als een heel mooi geheel weer te geven .. ook al zijn het vaak in de ogen van veel A/anderen .. té perfecte weergaves van een onbereikbare realiteit. Noem Me gerust een Naieveling .. en een Dromer en dan heb J/je vast nog gelijk ook. Maar het is niet naief om te dromen. Het is niet naief om te geloven dat er een waarheid bestaat waarin J/je J/jezelf terug vindt. Als Ik niet meer mag geloven in de woorden die Ik schrijf .. zou Ik dan niet beter stoppen met schrijven? Ik zie het meer en meer dat M/mensen stoppen met het ventileren van gedachtes. Is het omdat ze hun dromen niet meer kunnen koppelen aan de realiteit? Omdat ze alleen staan met die gedachte ?!? Omdat niemand meer geloof hecht aan datgene wat er wordt gezegd en geschreven? Slaat ook daar het zwarte gat toe?


Dryade


Geen opmerkingen:

Een reactie posten