maandag 7 juli 2014

dagje Brugge

Tijdens een druilerig en nat gezinsdagje in Brugge .. kwam Ik plots een heel mooi setje tegen.
Het bracht Me tot stilstand ... minutenlang heb Ik het staan bestuderen. Indien Ik Mijn kids niet had bij gehad had Ik vast binnengestapt .. en het gekocht.

Ondanks de zovele ogen die op Me gericht stonden ... kon Ik de drang niet weerstaan om er een foto van te nemen. Wie neemt er nu een foto van zo'n setje ... ?!? Wanneer Ik Me verplaats in de hoofden van die omstaanders .. had Ik dat ook vast gedacht. Weer zo één die thuis niets mag en maar wat gaat geilen op een pop/foto. Wel grappig .. om er zo nu even over na te denken. :)
Normaal gezien ben Ik relatief onopvallend .. omdat Ik Me steeds afvraag "wat de omstaanders wel niet zouden denken" ... maar nu kostte het Me geen moeite om er heel openlijk een foto van te nemen.


Het bovenstukje draagt vooral Mijn expliciete voorkeur .. Ik zou het Mijn slavinnetje laten dragen wanneer W/we S/samen op stap gaan. Het zou haar terechte schoonheid benadrukken ... en Ik zou trots zijn haar te mogen tonen. Het idee op zich geeft Me reeds een warm gevoel.

Tegen de middag aan .. ontdekten W/we nog een ander leuk dingetje wat Ik absoluut wilde verkennen.
Er bleek een "flashbrug" te bestaan in Brugge. In de folder werd aangehaald dat dames op deze "relatief afgelegen" brug hun borsten zouden flashen aan de voorbijvarende toeristenbootjes. De toeristen werden vooraf door de "schipper" op de hoogte gebracht dat die kans bestond .. en dat ze best mochten applaudiseren wanneer het zou gebeuren. Ik ging op verkenning. Ik wist ook wel dat er in deze gutsende regen niets te zien zou zijn .. daar ging het Me ook helemaal niet om .. maar Ik wilde wel die plek bekijken en aldaar Mijn verbeelding even de vrije loop laten gaan.

Ik had nog niet lang daarvoor dat setje gespot ... en Ik zag Mij en Mijn slavin reeds op de brug staan ... terwijl Ik haar zou bevelen te flashen met dit setje onder haar T-shirt. Wanneer Ik er zo verder over nadenk, verwacht Ik een aarzeling ... een schaamtegevoel dat zou overheersen. ze zou Me vragend aankijken met een blik van .. "wil je dit echt van Me Meester"? Maar uiteindelijk zou ze .. nadat Ik haar bevestigend zou toeknikken ... haar Meester's bevelen volgen. Zo zit ze nu eenmaal in elkaar ... ze volgt elk bevel dat Ik haar geef. En Ik hoef er niet aan toe te voegen 'zolang het binnen haar grenzen valt'. Ik zou nooit een grens overschrijden. Dat weet ze ...
Het dankbare applaus en rumoer van de toeristen zouden haar ego strelen en zouden het schaamtegevoel deels doen verdwijnen ... terwijl Ik apetrots zou staan toekijken. Trots op haar moed .. op haar doorzetting ... op haar gehoorzaamheid en op haar schoonheid.

En zo zie J/je maar girly, dat jij steeds bij Me bent ... ook al was je er niet echt bij.


Misschien rij Ik één of andere dag wel gewoon terug ... en doe je het setje kado.


Dryade



Geen opmerkingen:

Een reactie posten