zaterdag 19 juli 2014

Dreams ...

Vorig weekend heb Ik Me weer eens laten gaan.

Wanneer Ik een bepaald idee in Mijn hoofd heb ... komt het vroeg of laat wel eens aan de oppervlakte. Het heeft altijd wel de nodige tijd nodig om wat te "borrelen" .. maar eens de gisting in werking treedt .. komt het er toch van. Het heeft veel zweet gekost (nog net geen bloed en tranen) maar het is zover ... Mijn nieuwe "suspension bamboo".

Ten eerste past het perfect in de "verjapannisering" van Mijn interieur. Ik voel Me meer en meer thuis in datgene wat Ik hier aan't realseren ben. Maar daar houdt het niet bij op.








Deze bamboo zal zorgen voor zoveel voldoening in Mijn basisbehoeftes. Ik kan op zeer artistieke wijze Mijn meisje laten zweven ... en dan bedoel Ik dat letterlijk én figuurlijk ... in de allermooiste en diepgaande suspensions ... en dat in een lekker warme Japanse omgeving. Daar waar Ik Me zo thuis in voel.

Zovele mogelijkheden die het Me biedt .. of beter gezegd O/ons. Het is geen project voor Mij alleen. Het genot en de bevrediging van Mijn basisbehoeftes is pas kompleet wanneer Mijn girly daar deel van uitmaakt. zij geeft het geheel .. een hart en een ziel ... ze doet het geheel "leven" ... geeft het een zekere harmonie.

Mijn droom ... bestaat erin .. haar hier voor het eerst te bonderen .. te doen zweven voor Mijn Meesterlijk oog. Een actie van Liefde vol voedende aspecten.

En Mezelf bezorg Ik Me meteen .. een heerlijk mentaal orgasme.
Mogen er nog vele op volgen.


Dryade




Geen opmerkingen:

Een reactie posten