donderdag 17 juli 2014

Er zijn voor E/elkaar

Er voor E/elkaar zijn .. daar draait het om. Op moeilijke dagen laten voelen dat J/je op E/elkaar kan rekenen ... en het ook daadwerkelijk doen. J/je zal al snel merken dat het geen moeite kost - als J/je de ander ontzettend graag ziet. Het wordt een evidente zaak .. de logica zelve .. je hoeft enkel J/je hart maar te volgen.

Het is dezer dagen niet zo voor de hand liggend meer. De wereld bestaat nu eenmaal uit één grote bende egoïsten die enkel met zichzelf bezig zijn. Zolang ze zelf maar gelukkig zijn, dan is het ok. Welke pijn men de ander ook aandoet. De sukkels.

Zo gaat het er gelukkig bij O/ons niet aan toe. Terwijl de pijn diep in Me zat heeft Mijn shen-li Me doorheen de dag geholpen ... door er constant voor Me te zijn. Haar aanwezigheid in Mijn hart .. heeft ervoor gezorgd dat de pijn draaglijk was. Het voelde alsof de tranen doorheen het putje in de grond wegvloeiden. Ze vonden een weg .. ver van bij Me vandaan. Het is haar verdienste .. van haar alleen.

Er is er op zo'n moment maar één die Me kan helpen. Ik ben normaal gezien Iemand die in zichzelf kruipt en de pijn in Mijn eentje tracht te verwerken. Maar vandaag had Ik behoefte aan haar steun en warmte.

Dank je wel lieve shen ... je was er voor Me. je hielp Me doorheen deze kutdag.
Nog één nachtje slapen en Ik ben er wel weer doorheen. Beloofd. Morgen geen mukkige Meester meer ... maar het Zonnetje in huis.


Dryade

2 opmerkingen:

  1. Niet heel de wereld bestaat uit egoïsten lieve D.... er zijn veel meer mensen als jij en ik die niet zo zijn... ze zijn alleen heel zeldzaam... niet alleen ik heb zo'n parel gevonden, maar jij ook en dat maakt me blij voor jullie.

    liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je spreekt jezelf tegen belle. :p
      "veel meer mensen als jij en ik" en "ze zijn alleen heel zeldzaam".
      Ik hou het op je laatste uitspraak. :p
      D.

      Verwijderen