woensdag 23 juli 2014

ijskast

Dat was het .. wat Ik nog op Mijn boodschappenlijstje moest zetten. Een hele grote ijskast.

Het is wetenschappelijk bewezen dat Je alles wat langer kan bewaren .. als Je het op de juiste (koude) temperatuur kan wegsteken.

Misschien kan Ik er ook abstracte zaken van Mezelf in kwijt. Ontastbare negatievere zaken zoals ongeduld .... ongecontroleerde emoties ... kwaadheid en onbegrip.
Ik probeer altijd een zekere controle over Mezelf te behouden ... maar zelf de meest perfecte Mens op aarde slaagt daar niet altijd even goed in en heeft er wel eens last van. Mister Perfect .. it ain't Me.

Zelfs een ongewenst opkomende geilheid of een massa aan onrust .. hup .. deur open en ijskast in. Opgeruimd staat netjes.

Via het notabriefje dat op de deur hangt ... moet Ik Mezelf er wel aan herinneren ... eerst Mijn slavin eruit te halen ... voor Ik ze volprop met Mijn imperfecties. Het goede eruit .. het minder goede erin. En het leven gaat voort in positiviteit. Voor Mij en voor jou.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten