maandag 30 juni 2014

Meesterlijk zaad



Het is zo'n zonde om ook maar één druppel van Mijn Meesterlijk zaad verloren te laten gaan ... als slavin neem je toch alles van Me in je op .. zonder vragen .. zonder gemopper?!? Ik ben je Held .. je Meester en Eigenaar .. je kijkt naar Me op .. en al wat Ik produceer, is hemels en dient te worden gekoesterd en aanbeden. Het is zo makkelijk een doekje te nemen ... en het op te kuisen .. maar het krijgt allemaal zoveel meer diepgang .. indien je dankbaar het specimen oplikt uit Mijn aanreikende hand. Hoe mooi is het niet .. indien Ik Mijn levenskracht als een mooi geschenk vol Liefde aan jou geef. Mijn vocht waaruit ooit leven ontstond ... nieuw Meesterlijk leven .. en Ik geef het nu zomaar aan jou. Wees sterk .. en slik. Aanvaard dankbaar je geschenk.

Trek maar eens een lekker vies gezichtje wanneer de smaak niet altijd even appetijtelijk is .. het doet Me als Meester zelfs deugd om vast te stellen dat je ondanks dat .. zeer doelgericht je taak volbrengt. Trouwens .. een anti-toxisch kwakje kan toch niet slecht zijn?!? En Ik besef hoe groot de eer is voor jou  .. om van Mijn lichaam te mogen proeven.

Neem en eet hiervan ... want dit ... is Mijn lichaam.


Dryade




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten