woensdag 9 juli 2014

Navigating ...

Het leven is soms een kwestie van noodgedwongen balanceren op een onstabiele balk. De enige richting is recht voor je uit ...een blinddoek ontneemt je de ogen ... verduisteren de weg. Het is tasten en voelen .. en wanneer je té snel ... de overkant wil bereiken .. wankel je ... en daar loert het gevaar.

Voor het vertrek zag je de diepte uitnodigend naar je kijken ... je wéét dat een miststap en de daaraan gekoppelde gevolgen ... katastrofaal kunnen aflopen. oh ja .. dat weet je héél zeker.
Het is dus niet enkel een kwestie van evenwicht alleen ... het psychische speelt mee in het geheel. Ik voel de angst op je lijf .. Ik zie je daveren .. trillen op je benen.

Maar wanneer je heel goed luistert ... hoor je in de verte Mijn sturende woorden. Op het einde van de weg kan je Me vinden ...



Gebruik je overige zintuigen ... navigate op Mijn stem. Vertrouw op dat wat je door Mij wordt aangereikt. Ik zal je leiden naar het eind van het pad ... daar waar je Mijn steunende handen zal vinden. Mijn handen .. vormen jouw balans.


Dryade
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten