dinsdag 8 juli 2014

beschrijven

Ik wil de mooiste woorden die ooit Mijn brein doorkruisten ... neerschrijven op jouw heerlijk en mooie lichaam ... het zo verheffen tot een prachtig stukje .... levende Kunst.

Laten W/we zo .. hand in hand .. de wijde wereld in trekken .. en A/anderen het sprookjesachtige verhaal tonen van O/onze onvoorwaardelijke Liefde.

N/niemand zal kunnen ontkennen wat W/wij met E/elkaar delen ...het staat trouwens in O/onze ogen geschreven ... de reflecties van O/onze ziel.

je vroeg Me laatst Mijn linkerhand op Mijn hoofd te leggen en Mijn rechterhand op Mijn hart ... want daar kon Ik je steeds vinden. Het bracht Me rust en voldoening ... je had het bij het rechte eind.

O/onze zielen werden versmolten tot één magisch geheel ... en géén enkele enerGuy-vorm in dit universum zal het kunnen ontbinden. Dit is voor de eeuwigheid der tijden .. and beyond.


W/wij zijn één en ondeelbaar ... ondeelbaar en één. De perfecte D/s met zijn imperfecties.
jij en Ik ... Ik en jij. Dryade en Zijn shen-li.


Dryade.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten