maandag 21 juli 2014

Juweel

Wat een prachtig juweel is dit toch ... volledig gemaakt uit opgepolijst roestvrijstaal. Voor zover Ik kon opmaken van de site waar Ik dit gevonden heb ... wordt dit op bestelling gemaakt .. je kan dus gewoon de maten doorgeven van de pols van Je slavin .. en men maakt het voor Je.

De tekst kan dan naar alle waarschijnlijkheid ook zelf gekozen worden ... waardoor Je er ook haar slavin-naam op kan plaatsen .. of zelfs haar slavin-registratienummer. Mogelijkheden zat dus om duidelijk te maken dat de draagster van deze armband trots is op haar statuut van slavin. Of je het permanent draagt .. of enkel op BDSM-aangelegenheden ... blijft dan de keuze die nog gemaakt moet worden. Maar dat is nu even niet aan de orde.

De link op de foto verwijst .. voor zover Ik weet .. naar de fotograaf.  Waar je dit kan bestellen moet Ik even terug gaan opzoeken. Maar Ik vind het vast wel weer terug. Because I love it.
Dit ... gecombineerd met een mooie roestvrijstalen collar ... en Ik ben de koning te rijk. Ik ben blijkbaar een Sucker for nice juwelry.


edit : 
Thanks Hertz ... voor de gouden tip. ;)

Contactgegevens : 
profiel op FetLife : damax
mail : info@damaxbdsm.com 
tel : 0613889928
website : www.damaxbdsm.com


Dryade

2 opmerkingen:

  1. En toch vind Ik de link van de persoon die deze sieraden maakt ... niet meteen terug. Grrrrr. Alle hulp is uiteraard welkom. :)
    D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De contactgegevens werden toegevoegd ...
    D.

    BeantwoordenVerwijderen