maandag 14 juli 2014

Ode aan Mijn meisje



Ik ben trots ... zeer trots op Mijn kleine meisje. En Ik zeg het haar vast veel te weinig .. Ik zou het haar elke dag moeten zeggen. En dan nog is het niet genoeg.

ze weet nochtans heel goed wat Ik voor haar voel ... het is pure, grenzeloze en onvoorwaardelijke Liefde die de tijdsgrens en elke dimensie doorbreekt. Mijn zielsverwant .. en dat beaamt ze volmondig. ze weet dat Ik gelijk heb ... Ik heb altijd gelijk ;). Maar ondanks die wetenschap .. hoort ze het Me graag zeggen .. net zoals Ik het graag uit haar mond hoor. En terwijl ze het Me zegt ... lees Ik hetzelfde in haar ogen. Dan kijkt ze Me met glinsteroogjes aan en prijkt een brede glimlach op haar gelaat.

Wanneer Ik aan haar denk .. slaat Mijn hart een slag over. Er gaat geen dag voorbij dat Ik niet naar haar verlang. Het gevoel van haar zachte lippen op de Mijne .. de warmte van de knuffels die ze Me geeft. Ik voel haar zo sterk aan .. zelfs wanneer mijlen O/ons van E/Elkaar scheiden ... zijn woorden gewoon overbodig. Bizar eigenlijk hoe zoiets kan ... maar het is gewoon een feit. Velen van J/jullie gaan deze woorden puberaal vinden ... iets wat een Meester niet in de mond neemt. Het hoort niet bij een hard imago ?!? Maar daar heb Ik lak aan ... Ik ben een gevoelig Man ... en dat laat Ik graag merken.
ze hoort gewoon te weten .. dat Ik van haar hou.

Net zoals ze nu moet weten hoe fier Ik op haar ben ..
Een open brief ... recht uit Mijn ziel.
Een ode met gevoel ...


Dryade




2 opmerkingen:

  1. gevoel is zo belangrijk , en gevoel mag gedeeld worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het absoluut met je eens Avenlon ...
      Harteloosheid past niet bij de M/mens. Toch?

      Verwijderen