vrijdag 25 juli 2014

vrijaf

Deze week zal Ik het even zonder slavin moeten redden.
Stoer ... en vol blind vertrouwen gaf Ik haar een weekje vrijaf .... ver weg van huis. Tijd om even quality-time aan zichzelf te schenken. Een weekje ontsnappen aan het dagelijkse ritueel (om het maar geen sleur te noemen).

ze verdient deze week .. Ik gun het haar van harte.



Geniet van je week lieve shen. Maak er een hele fijne tijd van ... vol momenten van fun ... maar ook bezinning. Ik besef dat Ik je niet vaak zal horen .. het is vakantie voor je ... even tijd om je hoofdje leeg te maken. je hoeft nu even niet met Mij bezig te zijn. Vul je tijd nuttig en grondig in ... en doe de dingen die je in je hoofd had.

Ik zal je erg missen ... maar Ik ben een grote Jongen. Maak je om Mij maar geen zorgen en enjoy !!!


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten