zondag 6 juli 2014

choke

Wanneer J/je wil spreken over een stimulerende foto .. dan kijk J/je er nu naar.

Slik nog even een laatste keer voor die riem omheen je keel wordt gesnoerd. Daarna zal het je vast niet meer lukken.

Hopelijk nam je meteen ook nog een laatste hap lucht .. de eerstvolgende minuut krijg je er de kans niet meer toe. je zal vooral ijl worden in je hoofd .. nadenken wordt op de achtergrond gedrukt.

je leven in Mijn handen .. wat dat betreft is het een kwestie van blind vertrouwen.
je twijfelt niet eens ... rijkt Me zelf de riem aan ... smeekt om gewurgd te worden met die mooie ogen van je. Het is een heel diep verlangen en Ik geniet met volle teugen met je mee.


Dryade

3 opmerkingen:

  1. Zwijmel...zo lekker dit!
    Ik bied altijd graag mijn nek aan, of de bullwhip waarmee TC me kan verstikken ;-)
    En inderdaad, het vertrouwen wat er voor nodig is aan beide kanten en het gevoel dat je leven letterlijk in de handen van de ander ligt.
    Zwijmel... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey ^W^ .. Ik had het ooit reeds een keer op je blog gelezen .. dat je er ook van hield. je bent blijkbaar niet de enige .. ;)
      D.

      Verwijderen
  2. Haha nee er zijn er meer van "ons" en gelukkig maar, het is ook weleens fijn omnde voors te lezen ipv alleen de tegens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen