zondag 8 juni 2014

vol trots

Ik heb het al veel vaker gezegd dan vandaag alleen ... een Meester is geen Meester zonder de erkenning van een slavin .. Zijn slavin. ze dient .. voor zichzelf én voor Hem, te erkennen dat Hij diegene is die haar mag leiden en sturen .. begeleiden en beschermen .. steunen en bevelen.  Het is zij .. en zij alleen .. die bepaalt waar de macht van een Dominant begint ... en waar de macht van een Dominant eindigt. Op het moment dat zij die macht niet meer toelaat .. verlies je als Meester elke controle. En dan .. kan je enkel nog respect tonen en aan die wens gehoor geven. 

Ik vertel dit om aan te geven hoe belangrijk de positie is van een slavin in een D/s. Vaak wordt die invulling zo enorm onderschat .. maar is in feite onmisbaar en onmiskenbaar. Een D/s is een tweeledig luik ... dat niet functioneert als één luik er niet bij wil horen.




Maar eens de posities en wederzijdse erkenning een feit is .. en de Liefde het geheel ondersteunt .. is het wel haar taak en missie om haar Meester trots te maken. ze zal alles moeten doen wat in haar macht ligt om daarin te slagen. En geloof Me vrij .. een goed Meester weet heel goed wat een enerGuy daarin gestoken wordt. Hoeveel moeite een slavin doet om dat te zijn wat haar Meester verlangt.

En wanneer Hij vaststelt hoe zeer zij zich inspant - hoeveel moeite ze doet .. zelfs hiervoor enkele grenzen trotseert - dan kan Hij enkel maar super trots zijn. Beretrots op alles wat zij doet .. voor zichzelf .. voor Hem. Dan wil Hij haar aan Zijn zijde ... altijd en overal.

En Ik ... Ik kan enkel maar toegeven dat Ik keitrots ben ... supertrots ... op de groei die ze doormaakte .. een weg door bergen en dalen .. alle barrières trotserend met opgeheven hoofd. ze vecht voor zichzelf .. ze vecht voor O/ons .. ze vecht. En Ik zag dat het goed was.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten