maandag 30 juni 2014

ontwerpje



In Mijn mind .. is dit het allermooiste patroontje ... dat Ik Mezelf voor ogen kan halen. Als Meester geeft het zoveel voldoening om het aan te brengen. Je voelt als het ware de scherpte van de pijn doorheen de trilling van de cane. Alsof deze trilling simultaan vertaald wordt in Je eigen hoofd. Binnen een tiende van een seconde krijg Je een gelukzalig sadistisch gevoel. Je wil meer ... nog een keer. Steeds maar weer.


Het trekken van het lichaam van Je slavin is hemels ... het lijkt wel alsof ze aanvoelt wanneer de cane vertrekt .. zodat ze snel berekent wanneer de scherpe pijn gaat aankomen. Of .. ga Ik het nu veel te ver zoeken. Het kan ook wel liggen aan het ritmische karakter dat Je in Je slagen legt .... of aan de gebruikelijke methodiek die Je herhaaldelijk aanwendt. Grinnnn.
Zelf heb Ik steeds de neiging Mijn hand te leggen op de plaats waar de cane is neergekomen ... om te lezen wat Ik deed. Wanneer Mijn hand dan van het kontje verdwijnt .. zal kort daarna de slag vertrekken. Ook heb Ik de gewoonte om met een kleine aanraking aan te geven waar de slag zal terecht komen.
haar kontje trekt dan heel mooi even voorbereidend samen ..
Erover vertellen ... doet Me nu reeds watertanden.

En wanneer dan de tekening verschijnt - zie Je pas echt hoe kunstig Je kan zijn. Mooie taferelen kan Je 'schilderen' op het zachte en ondertussen warme kontje van je slavin. De bevrediging langs Mijn zijde is dan oh zo groot. Van medelijden is geen sprake. Geen greintje van te bespeuren. Gelukkig maar ... of Ik zou Me geen sadist mogen noemen.

En het ultieme van het geheel is ... dat Ik weet dat ook zij enorm kan nagenieten van datzelfde patroontje. Ik ben er Me van bewust dat de pijn zal wederkeren telkens ze gaat zitten .. en dat het een weerslag zal hebben in haar hoofd. Een gevoel van fierheid ... dat ze Mij dat heeft kunnen geven ... daar ben Ik van overtuigd.
Trots zal ze dan ook af en toe staan glunderen voor de spiegel .. kijkend naar de tekening die Ik haar gaf. En wanneer ze Me dat bevestigt via een spontaan smsje ... verschijnt een brede glimlach op Mijn Meesterlijk gelaat.

Als Meester ben je ook ... een Kunstenaar.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten