dinsdag 24 juni 2014

huid



Zelfs al slapend wil Ik je voelen ... kan Ik het aanvoelen van je naaktheid niet missen. Ik wil je warmte opnemen. Ik wil even ontwaken om vast te stellen of O/ons zweet zich wel vermengt - of je daadwerkelijk wel op Me ligt .. of tegen Me aan. je zoekt Me .. onbewust. je wil hetzelfde als Ik. Versmelten.

Wanneer lichamen vermengen .. zouden dan O/onze dromen ook in elkaar vloeien tot één geheel? Het is Me nog niet geheel duidelijk. Wat Me wel heel duidelijk is - is het feit dat Ik zeer opgewekt ontwaak ... wetende dat je er bent. Ik hoef zelfs niet naar je op zoek te gaan met één hand ... want je ligt tegen Me aan.
je adem in Mijn nek. Hij streelt Me .. bezorgt Me kippevel.

Tegen de morgen wil Ik je aanstaren .. verlangen naar je stem. je stem die ME goedemorgen wenst en dankt voor de heerlijke nacht .. die Me dankt .. gewoon omdat Ik besta. Snuif de Liefde op ... S/samen met Me.
Versmelt met Me.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten