dinsdag 17 juni 2014

cadenas d'amour

De cadenas d’amour werden een aantal jaar geleden voor het eerst gesignaleerd op de Pont des Arts, een voetgangersbrug die het Louvre met Saint-Germain des Prés verbindt. Rond dezelfde tijd deed dit fenomeen ook zijn intrede in andere wereldsteden. In Keulen is de Hohenzollernbrücke, een reusachtige spoorbrug over de Rijn, de afgelopen vijf jaar overladen met zeker meer dan tienduizend hangsloten. En in Moskou is het een traditie dat pasgetrouwde stellen een slot aan de Luzhkovbrug bevestigen om zo hun liefde te bezegelen.

Het nieuws dat vorige week de Pont des Arts deels instortte (een zwaar overdreven omschrijving trouwens) onder het gewicht van alle 'liefdesslotjes' trok Mijn aandacht. Het leek Me super fijn om daar ooit Mijn eigen slotje tussen te hangen. Symbolisch erg mooi .. vooral wanneer Ik dat in dat hele mooie en super romantische Parijs zou kunnen doen. Mijn "droom to-do lijstje" krijgt er een mooi lijntje bij. 

In Mijn wilde enthousiasme ging Ik op zoek naar die bekende plek ... en wilde Ik mee genieten van al wat alle voorgangers reeds hebben aangebracht ... tot één bepaalde foto Mijn aandacht trok. Een detail .. maar zo fijn om dat daar tegen te komen .... 



W/wij BDSM'ers zijn niet alleen op deze wereld. Dat besef is er niet altijd - maar als Ik dit zie .. krijg Ik een mooie glimlach op Mijn gezicht.
Ik weet wel één ding zeker ... als Ik er ooit geraak .. ga Ik origineel uit de hoek komen ... en laat Ik zien wie Ik ben .. laat Ik anderen mee genieten van de originaliteit. Een Mens moet toch opvallen tussen de duizenden andere slotjes?!?

En heel graag .. Mijn slavin aan Mijn voeten .. die ritueelmatig zal bijdragen in dit mooie geheel.

Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten