zaterdag 14 juni 2014

Mine





Mine ... van Alvaro de la Herran.

Als J/je het koud had voor J/je het filmpje opzette .. dan heb J/je het vast redelijk warm na het zien van de aftiteling. Hoewel ... sommige mensen hebben het altijd koud .. maar dat staat los van de staat der opwinding. Het is eerder een zaak van .. hoe het lichaam en de doorbloeding werkt. ;) Ik ben ervan overtuigd dat ze zichzelf wel kan herkennen in de rol van slavin en het mentaal een zekere trigger geeft.

Heerlijk om het .. laten W/we het samenspel noemen .. te zien. Z/ze zijn zo mooi Ssamen .. zo volledig.
De blik in haar ogen wanneer ze Hem aankijkt .. hoe ze spontaan de grond opgaat aan Zijn voeten, Zijn hand neemt .. zucht .. dan gaat Mijn hart dubbel zo snel slaan. Dan voel Ik het bloed doorheen Mijn aders pompen.

Hij hoeft zelfs niet hard te zijn .. bevelen te geven .. het komt van diep in haar. ze voelt Hem aan .. ze leest Hem .. ze kent Hem door en door. Geen regels meer nodig ... ?!?

Mijn gedachtes gaan op dit moment maar één richting uit. De jouwe. Is het duidelijk hoeveel Ik van je hou? you .. are Mine.


Dryade

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk Meester, wat het doet met me.
    Probeer het niet uit te leggen aan mensen die er geen voeling mee hebben.
    mijn hart doet het alvast sneller slaan,
    mijn adem stokt,
    het doet mijn diepste verlangens opwekken.

    Uw blik, Uw aanraking...
    Woorden zijn overbodig!

    proud to be..
    Yours


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haiii girly,

      Thanks voor deze bevestigende comment.
      je had het niet mooier onder woorden kunnen brengen.
      Ik voel wat je bedoelt ... Ik weet wat je voelt .. Ik voel wat jij voelt.

      you .. ARE Mine. En daar ben Ik ook heel trots op.

      xxx
      D.

      Verwijderen