zaterdag 7 juni 2014

fantasie



Ik heb deze foto een tijdje geleden van het www gehaald ... omdat hij iets uitstraalde.
En wanneer Ik je vertel waar Ik hem vandaan haalde of waarvoor hij gebruikt werd .. is de spanning er helemaal af. Ik maak lekker gebruik van het feit dat de verbeelding de ontbrekende stukken van een foto zelf kan invullen.

Ik zie een heerlijke slavin .. die bij wijze van penalty zichzelf moet bevredigen. "Penalty" zeg je ?!? uhu ... ze zit met haar rug naar haar Meester ... ze mag het genot op Zijn gezicht niet zien.
Wat Mij betreft en zeer aangename foto om naar te kijken en vooral .. je fantasie bij aan het werk te zetten.
Het is duidelijk .. Mijn geest heeft het nodig .. om vrijuit te fantaseren. Dit als alternatief op het echte werk.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten