dinsdag 10 juni 2014

wazig

Ik vind het jammer dat Ik met een nieuw bericht .. het vorige naar beneden moet drukken. Verder weg uit de spotlight. Ik zou een manier moeten kunnen vinden om het steeds als eerste te laten staan .. omdat het zo'n mooie boodschap bevat. Maar het kan hier helaas niet.
Maar de woorden kwamen recht uit het hart - en ze zitten nog steeds daar. Voor Mij .. is het niet eens moeilijk ze weer boven te halen. :)

Het leven kan zeer rare wendingen nemen ...
Nog niet zo heeeeel lang geleden zag alles er nog wazig en fuzzy uit. Een leven zonder scherpte .. zonder doel. Maar zo heel af en toe ... beginnen er klare delen te komen in het wazige beeld.





Het is een kwestie van tijd .. voor een tweede deeltje scherpte zal vinden ... en een derde .. een vierde .. en de tussenpauzes kunnen best enige tijd in beslag nemen ... maar Ik leerde geduldig te zijn om te bezitten wat Ik wil ... wie Ik wil.
Geduldig ...
Geduldig.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten