maandag 2 juni 2014

aanraking



Ontbloot je lichaam .. Ik wil het tegen het Mijne voelen.
Gedachtes die de laatste tijd weer vaak doorheen Mijn hoofd dwalen. Het is zo genieten om Je huid tegen dat van Je geliefde aangedrukt te voelen. Het voelt alsof J/je op dat ogenblik enerGuy uitwisselt op hoger niveau.

Ik heb blijkbaar een soort van fetisj voor elke vorm van lichaamscontact met diegene waar Ik passioneel van hou. En het beperkt zich niet enkel tot knuffelen ... het is veel breder dan dat.

Een hoofd op Mijn schoot .. een hand die Mijn kuit omringt wanneer ze aan Mijn voeten zit ... haar arm die Mijn rug raakt wanneer ze Me passeert ... hand in hand lopen over straat .. Mijn hand die haar hand raakt wanneer ze Mij Mijn glas aanreikt .. een vinger onder haar kin die zorgt dat er oogcontact is ...
Zo kan Ik nog tal van andere voorbeelden aanreiken .. het lijkt alsof Ik het onbewust ga opzoeken. Omdat Ik ervan hou Mijn geliefde te voelen.

Een Meester met hoge aaibaarheidsfactor ... knuffelbaarheidsfactor. Een contradictie?
Geen idee en het maakt Me ook niets uit ... Ik geniet ervan.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten