zondag 24 augustus 2014

Thanks ..

Een woordje van dank zou niet misplaatst zijn dezer dagen ...
Het is tijd om het boek spreekwoordelijk dicht te slaan. Vandaag begin Ik met een nieuw boek vol lege pagina's ... en leg de ontzettend mooie boeken van het verleden netjes op een hoop.

shen-li ... Ik hou (nog) ontzettend veel van je. "Liefde" is ook loslaten wanneer dat nodig is ... I'll try and do My best ... voor jou. "Controle" lossen voor een Dominant is een hels karwij ... zeker met een hart gevuld vol Liefde.
je zal vast wel aanvoelen dat Ik voor jou enkel maar het beste wil .. dat verdien je .. en loslaten is het enige goede wat Ik voor jou kan doen. So that will be My gift .. out of Love.

Ik wil je danken voor al wat je ooit voor Mij hebt gedaan. Het is véél meer dan je je voor ogen kan houden. Het gaat véél dieper dan je vermoedt. Ik leerde zoveel nieuwe dingen ... gevoelsmatig. jij gaf Mij weer een identiteit .. je liet Me weer voelen .. leven .. "zijn" !! Vergeet dat niet meisje.
jij .. slavin in hart en nieren .. je zal steeds in Mijn hart vertoeven .. !
Please .. be My friend forever and beyond?!?

En een woordje van dank ook voor de lezeressen van de eerste minuut : belle en ^W^.
jullie hebben je roeping gemist. My personal shrinks. ;)
jullie hebben de voorbije 8 jaar (of zijn het er al meer) Mijn leven gelezen .. en jullie zijn nog steeds daar .. mét raad en steun. Dat verdient een dikke pluim. :p
avenlon .. jij draait ook al geruime tijd mee in Mijn mallemolen. Thanks ...

En dan heb Ik MisTique nog niet vernoemd. Thanks MT. Just for being there. De vrouw die Me (onwetend) leerde wandelen .. daarna lopen .. en fietsen en nu kan Ik zelfs vliegen. ;) je leerde Me de waarde van BDSM kennen .. toonde Me de diepte via jouw schrijfsels en je eigenheid.
De voedende bodem die jij creëerde is van goudwaarde. Niet enkel voor Mij .. maar voor zovele A/anderen. Ik zal dat altijd blijven koesteren.

Ik ken géén van jullie persoonlijk .. maar het voelt alsof Ik jullie al jaaaaaren ken. Het is best speciaal om dit te mogen voelen !!


Dryade

8 opmerkingen:

  1. Wederzijds lieve D, het voelt heel fijn om jouw gedachten te mogen lezen en erop te reageren, zowel hier, als in de mail waarin je specifieker kan zijn. Ik vind het minstens zo fijn om mijn verhaal aan jou te laten lezen, en jouw gedachten erover te horen.

    Jij bent ook een beetje my personal shrink, dank je wel voor al je woorden en je frisse heldere blik op dingen.

    het is een heel speciaal gevoel een bijzondere vriendschap, zonder elkaar persoonlijk te kennen.

    Liefs en een kussssssss van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn soms sterker dan we zelf denken belle ... komt allemaal goed.
      kuss
      D.

      Verwijderen
  2. Lieve D,

    Nu heb ik even geen woorden...dankjewel. Voor wat je schrijft, voor het mij laten weten wat ik met mijn schrijfsels heb mogen betekenen voor jou.

    Ik heb je altijd met bewondering en groots respect gevolgd, en ik hoop oprecht dat het sluiten van het spreekwoordelijke boek niet het eind van ons contact betekent.

    Liefs en knuf
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al heel wat watertjes doorzwommen de laatste jaren ... Mijn hart komt dit wel weer te boven. En het contact verliezen ... geen zorgen ... zal niet gebeuren MT.
      Knuf,
      D.

      Verwijderen
  3. ik hou van jou malle molen. De diepgang van je stukjes. de intensiteit en boven al je gevoel..... Jij dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even stil toen ik dit las!
    Geen dank lieve D, ik lees je graag. En ook jij leest mij al ruim 8 jaar, langer inmiddels denk ik. Met soms ook hele goede raad! Waarvoor ook dank ;-)

    BeantwoordenVerwijderen