vrijdag 22 augustus 2014

Go fuck ...

Dit is Mijn boodschap aan "het lot" .. aan "het leven" ... aan bad "KARMA". Zaken die je zelf niet ten allen tijde perfect onder controle hebt of kan hebben .. GO FUCK YOURSELF.

Ik ben kwaad en teleurgesteld in datgene je Me voorschotelt .. wat je voor Mij in petto hebt. De tijd is aangebroken om niet langer geleefd te worden .. maar om te léven. Tijd om alles weer in eigen handen te nemen.

Wanneer Ik boos ben ... ben Ik klaar om terug te vechten. Ik zal jullie laten zien dat Ik recht heb op geluk en dat Ik jullie aankan. Jullie alle drie. Is dat rebelleren, zoals men zegt?!? Neen ... dat is laten zien dat Je het meent ... dat Je genoeg hebt gehad en ontevreden bent.

Vanaf vandaag 23/08 neem Ik de touwtjes weer in Eigen handen. Genoeg pijn en verdriet gehad .. onbereikbare dingen .. onbereikbare dromen. Tijd voor vriendschap - warmte - een glimlach - joy en vrede in het hart.




Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten