zaterdag 9 augustus 2014

schouderklopjes

Schouderklopjes ... onderschat de waarde niet van iemand te feliciteren voor een mooie daad of een moedig besluit. Wat het met iemand kan doen is fenomenaal. Positiviteit moet gestimuleerd worden .. motiveer en laat groeien.

Daarnet deed Ik het nog .. bij een vreemd persoon. Maar Ik vond hetgene ze schreef op fb dan ook zo bewonderenswaardig !! Dat schouderklopje was echt meer dan verdiend.
Ze vertelde openbaar wat ze allemaal had gedaan (details laat Ik achterwege) .. speciaal uit liefde voor haar vriend ... en daar was ze zelf heel fier op, blij als een vogeltje. Ik was danig onder de indruk.
Haar vriend was vast ook ontzettend trots op haar ... I would !! (I always am :) )

Het schouderklopje is dus van ontzettend groot belang .. het laten merken hoe trots Je bent ... en dat geldt ook op je slavin. Wat ook in je ogen haar status is .. beloon !!! Het staat volgens Mij evenredig aan de dankbaarheid die zij toont .. voor iets wat ze vanuit de handen van haar Meester kreeg.

Ondankbaarheid is een serieuze blaam waardig ... het niet laten blijken van Je fierheid over haar als persoon en als slavin evenzeer. Geef schouderklopjes en geef uiting van Je trots .. 


Dryade 




2 opmerkingen:

  1. Hey D,

    Mag ik dan bij deze jou een schouderklopje geven? Voor je vastberaden bloggen, het steeds weer leggen van een connectie met ons als lezer.

    Knufff
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. MisTique, Ik was niet aan't vissen naar schouderklopjes hoor. Maar toch bedankt. :)
      D.

      Verwijderen