zondag 3 augustus 2014

celpopping

Toen Ik nog een kleine Jongen was .. heeft ooit iemand een sigaret op Mijn hand gedoofd. Just for fun. Het leverde Me een serieuse blaar op .. die mooi weer genezen is. Ik geloof niet dat Ik er een litteken aan overgehouden heb.
Ook heb Ik reeds enkele dingen met stikstof laten wegbranden ... zonder blijvende aftekening.

Ik stel Me dus wel degelijk de vraag of dit celpopping gebeuren wel echt een mooi resultaat oplevert ?!?

Ik denk dat het tijd is om het te gaan uitzoeken. Het is namelijk iets wat je makkelijk op Jezelf kan uitvoeren ...
Het vermoeden rijst bij Me op .. dat je het vaker zal moeten herhalen op steeds weer dezelfde plaats. Voer tot experiment.

Het heeft wel een zekere interesse bij Me opgewekt.
Tegenwoordig zijn tattoo's in .. en toegegeven .. het is ook megamooi .. maar je moet niet altijd met de stroom meegaan. Je mag gerust een keer tegen de stroom ingaan en van Jezelf (of Je slavin) een uniek stukje maken. Personaliseren ... om het met een mooi woord te zeggen. Ik wil iets bijzonders ...

Dryade

4 opmerkingen:

  1. Wij hebben dit uitgeprobeerd, het bleef enkele weken zichtbaar, maar verdween dan toch weer. Meester heeft het een tweede keer gezet, en ook die keer was het na een aantal weken verdwenen. Ergens heel erg jammer, aan de andere kant, het zetten op zich was ook al heel spannend en mooi. Voelde heel bijzonder, en ik voelde de plek ook nog wel een paar dagen... (tipje.. ga niet naar de sauna 3 dagen na het zetten....autsj... en dan heb ik het nog niet eens over de opmerkingen van andere saunagangers LOL )
    maar het was mooi..... en heel intens...

    liefs van belle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks voor de feed-back belle. Jammer dat het niet blijvend is ... maar het aanbrengen is zowiezo wel aangenaam ... ook al zie je er na een tijdje niets meer van. Het is dan net zoals met naalden .... het is fijn om er creatief mee bezig te zijn. Maar nadien ... blijft er niets meer van over.
      xx
      D.

      Verwijderen
  2. Ik heb er erg veel interesse in. Op een collaring van vrienden zag ik een dame met een prachtig cellpopping werkje op haar rug. Onwijs mooi gedaan. Dat is inmiddels een jaar geleden. Ik heb contact met haar gehad een tijdje terug, maar ben zelf toch erg geschrokken van de langdurigheid van het litteken dat is achter gebleven. Het kan of kort staan, of zoals bij haar...erg lang. Zoals het er naar uitziet is het bij haar op haar rug dus wel blijvend.
    Dat maakt het voor mij een twijfelpunt, de delen die ik kan bedekken voor mijn werk zitten al tatoeages. Op andere plekken kan ik blijvende "schade" niet permitteren helaas. Maar ik blijf er nieuwsgierig naar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ^W^ .. veel zal afhangen van hoe diep men "brandt" vermoed Ik. Celpopping is in feite een heel oppervlakkige branding - je verbrandt enkel een celletje in de opperhuid - en die geneest relatief snel. Als je natuurlijk dieper gaat branden breng je "schade" aan aan een dieper liggende huid en dat blijft naar Mijn mening langer zichtbaar. Denk Ik hé .. Ik zou nog wat verder moeten gaan graven om het uit te zoeken - want het is wél mooi. :)
      D.

      Verwijderen