dinsdag 2 september 2014

ronddwalen

Reeds zovele avonden op een rij wil Ik schrijven over de schoonheid van het leven .. over dromen .. over gevoel en Liefde. Een mooie glimlach ... enkele mooie en diepgaande woorden die je leest of hoort.

Het zijn de kleine dingen die een Mens gelukkig maken, toch? Ik zoek ze ...
Ik noteer elke glimlach op Mijn lippen .. Ik onthou elk moment dat Ik "gelukkig" ben .. elke keer wanneer Ik gevuld bent met warmte ... zodat Ik het s'avonds met A/anderen zou kunnen delen. Laten zien dat Ik weer leef .. dat Ik het kan.

Maar zovele dagen later Merk Ik nog steeds ... een leeg blog ... er viel blijkbaar helemaal niets te vertellen. Een ronddwalende ziel .. in leegte .. rondtastend en op zoek naar Zijn soulmate. Niets te vermelden waard. En dan zwijg je vaak beter ... beter dan je blog te vullen met niets zeggende proza. Het leven van de saaiheid .. eenzaamheid .. waarom zou je dat delen ?!?
Vandaag verplichtte Ik Mezelf te schrijven ... het is Mijn natuur. Maar verwacht geen happy face ...

Ik leef in herinnering ... het nieuw geopend boek .. is nog even leeg dan het moment Ik het open sloeg. Wanneer Ik nood heb aan warmte en kippevelmakende Liefdevolle gevoelens .. sla Ik het vorige boek weer open ... en verplaats Ik Me mentaal naar een plek waar Ik niet mag zijn. I promised to let go .. but I can't.
Not yet.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten