donderdag 14 augustus 2014

kantelpunt in Mijn leven

"ik laat Je gaan" ... waren de woorden die ze Me doorstuurde. Vier woorden die zonder elkaar weinig of geen betekenis hebben .. maar in deze combinatie zeer pijnlijk zijn. Met deze woorden .. maakte ze Me duidelijk dat  het einde van O/onze relatie daar was. Gebrek aan Liefde was niet de oorzaak .. de wederzijdse Liefde is nog steeds aanwezig ... maar soms zijn er dingen die onoverwinnelijk zijn .. zelfs pure Liefde overwint niet alles. Een stelling waar Ikzelf nooit in geloofd heb .. want Ik was ervan overtuigd dat grenzeloze en onvoorwaardelijke Liefde alles overwon. Weer een illusie rijker.

Ik leg nog steeds Mijn eigen fucking bad KARMA aan de basis van dit alles. Want iedereen die Mijn weg kruist .. lijkt door Mijn karma negatief te worden beïnvloed. sorry meisje. It's out of My control.

Houden van iemand ... is ook kunnen loslaten. En hoe pijn het ook bij Me doet ... Ik moet en zal deze 'keuze' respecteren. Respect is nog steeds één van de woorden die Ik hoog in het vaandel draag. En zulke keuzes verdienen respect !!

Er zullen langs beide zijden menig tranen vloeien, maar het leven gaat door. I/ieder zal weer op zoek moeten gaan naar het evenwicht in het E/eigen leven want geloof Me .. Mijn leven was helemaal omgetuned in het kader van een leven ... mét haar. Ik kon Me een leven zonder haar niet meer inbeelden ... maar het zal niet anders meer kunnen.

Ik kan enkel maar woorden van lof uitspreken over haar.
ze is (voor Mij) de perfecte slavin ... Mijn soulmate .. Mijn vriendin. Met haar mooie imperfecties binnen de perfectie.
haar lach .. ogen .. stem .. visie op't leven .. de beste mama die er is. De vrouw van Mijn dromen ... (nog steeds).

De Liefde zal er blijven .. ook wanneer de pijn is wegge-ebd ... en ze zal steeds op Me kunnen rekenen, wat er ook gebeurt. Het plaatsje in Mijn hart is een evidentie en voor haar gereserveerd.

Gelukkig is Mijn hart groot genoeg en Mijn Liefde onuitputtelijk. Ik (zal na enige tijd) al Mijn enerGuy weer bij elkaar vegen om Me weer te focussen. Focussen op de toekomst.

Ik hoor nu positief te blijven ... want Ik haat negativisme ... en zeg hierbij :
Momenteel ben Ik (un)happy Single .. waarbij op termijn het (un) zal vervallen.
And you will have to be fucking amazing to change that !!!

Ik hoop dat zij even positief terug kijkt op wat W/we hebben gehad ... en dat ze geen seconde spijt heeft gehad van de reis die W/we samen hebben gemaakt. Geloof Me .. het was een hele reis. Ik wens je het allerbeste in't leven meisje ... jij verdient dat !!
je keuze was moedig .. Mijn diep respect.


Dryade

2 opmerkingen:

  1. Sterkte voor beide...loslaten, hoe dubbel, ook is dapper en inderdaad moeilijk tegelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. shen-li was héél dapper ... het kostte kracht en moed. Heb Ik respect voor.
      D.

      Verwijderen