vrijdag 15 augustus 2014

shen-li's open brief

Ik voel dat Ik van shen-li's reactie op voorgaande post ... een open-brief kan maken en perfect kan delen op Mijn blog. ze omschrijft zo mooi hoe O/onze relatie voor haar aanvoelde en hoe zij die beleefde. Met diepgang en gevoel ..

Hiermee kan Ik perfect aantonen dat échte liefde bestaat maar ook dat het leven heel wreed en hard kan zijn. Verder blijft dit schrijven heel dicht bij Me en gaan haar woorden nooit meer verloren.

Focus je nu maar even op de belangrijkste dingen in je leven .. and be happy.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Liefste Mr D.



Alleereerst even vertellen dat Uw 'post' mijn traantjes deed stromen.
Tranen van ontroering, maar ook omdat Uw liefdevolle en respectvolle woorden me nog steeds raken.

Het gedeelte over 'bad KARMA' is iets dat ik zeker niet geloof.
ik heb nooit enige negativiteit in Uw bijzijn opgevangen, Mr.
Er werd me trouwens geleerd dat U krijgt wat U verdient..
in Uw geval kan dat dan enkel het beste zijn.

Ondanks de negatieve verhalen die over U verteld werden, ervaarde ik, al van in het begin, een zeer sterk positief gevoel naar U.
ik kende U nauwelijks, maar ik was er zeker van dat ik U graag beter leerde kennen.
Gelukkig kan ik zeggen dat ik niet iemand ben
die afgaat op 'praatjes'.
mijn gevoel was zoveel sterker.
Gelukkig volgde ik dat gevoel en instinct, het was voor mij zo duidelijk:
Uw woorden, Uw teksten, Uw aanpak. U was de Meester die ik nodig had..
Het ging allemaal vanzelf ik werd weggeblazen door Uw Liefdevolle Dominantie
en U was onder de indruk van mijn natuurlijke onderdanigheid..
W/wij delen dezelfde visie over het leven, en over de invulling van BDSM..

Ooit schreef ik een ode aan mijn eerste Meester.
ik ben hem nog steeds dankbaar voor het geschenk dat hij me gaf.
en omdat hij de slavin in mij herkende..

U Meester, U ben ik dankbaar voor de erkenning die U me gaf!
BDSM..

U vulde de betekenis ervan in!
U gaf het zoveel meer diepte
U toonde dat ik U blind kon vertrouwen
U liet me de mentale connectie tussen O/ons ondervinden
U gaf me al Uw Liefde, de pijn waar ik zo naar verlangde, de beste nazorg, kortom alles wat ik nodig had.
O/onze liefde leek bijna iets bovennatuurlijks te zijn,

de mentale band leek zich eerder te evenaren op spiritueel niveau..
iets zoveel sterker dan dat menselijk was.

W/we kennen E/elkaar nu intussen door en door.
En praten nog steeds enkel vol lof over E/elkaar.
ik weet dat ik nooit een Andere Meester zal vinden die zo perfect bij me past.
Maar mijn leven werd overhoop gegooid..
door iets dat W/we B/beiden niet in de hand hadden,
iets dat W/we B/beiden niet voorzien hadden..
in O/onze 'Happily-ever-after-Red&White Rose-Ceremony'.

En ik weet Meester, dat het vooral voor mij een probleem vormt,
ik weet dat U alle begrip en geduld wilt tonen.
Maar ik kan U niet nog langer in deze afwachtende positie aanzien
ik kan het U niet langer aandoen.

De keuze die ik nam, was moedig, en ik heb gevochten zo hard en zo lang ik kon.
ik kijk terug naar O/onze reis alsof het een droom was, Meester.
Eentje die ik gelukkig in het echt mocht meemaken.

The Happiest Time of my life.
zo blij dat ik de Uwe mocht zijn,
zo blij dat ik aan Uw voeten mocht zitten,
zo ontzettend blij dat ik U mocht dienen, Meester
zo blij met mijn naam en nummer dat U mij gaf!

Dank U voor de mooie momenten
die de mooiste herinneringen zullen worden.
Dank U voor alles dat U me leerde,
Dank U voor alles dat U met me deelde
Dank U voor alles dat U me gaf.

ik hoop het allerbeste voor U Meester,
heel veel liefde en geluk.


Diep in mijn hart
altijd Uw..

shen-li
499-018-392
xxx.

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Pijnlijk maar mooi.
    Maak het jezelf niet zo moeilijk Dryade. Hier spreekt toch overduidelijk haar liefde en respect voor jou uit. Bad karma? Wees gewoon eens wat aardiger voor jezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is nu net het probleem ^W^ ... aan liefde en respect is geen gebrek !!

      Ik ben aardig, toch ? ;)

      D.

      Verwijderen