vrijdag 8 augustus 2014

zucht



sometimes I hate Myself for who I am.


Vaak ben Ik ontzettend trots op wie Ik ben ... andere momenten haat Ik het zo érg. Het zou soms zoveel makkelijker zijn om vanilla te zijn?!? Hoewel ... toen was Ik helemaal niet gelukkig. Ik zet die gedachte dus toch maar weer uit Mijn hoofd.
Is de confrontatie met Mezelf of met het leven op zich dan écht zo zwaar?
Leven lijkt zo makkelijk. Je moet enkel maar ademen .. af en toe eten en slapen. Waarom wordt het dan door externe zaken ... die Je zelf niet altijd in de hand hebt ... zo zwaar gemaakt? Of waarom maak Ik het zelf zo zwaar? Keep it simple ... maak het niet zwaarder dan het al is ... and just be happy. Dat zou de leuze voor het leven moeten zijn. Voor I/iedereen. Het lijkt zooo eenvoudig.

Ik teer op de Liefde die Ik voel .. die in Me huist. Die blik in je ogen en de erkenning van pure Liefde. Het gevoel van 'de ware' ... die voor Me staat. Mijn soulmate, slavin, vriendin, partner, ... (zoals je het laatst in Mijn richting verwoordde). Het is zo intens .. het gaat zo diep. Het wordt bevestigd .. telkens Ik je zie.
Ik moet Mezelf leren aan te manen om het "simple" te houden in dit leven .. het is zo al méér dan zwaar genoeg ....

Siworae sh-l .

Dryade


Geen opmerkingen:

Een reactie posten