vrijdag 15 augustus 2014

stay silent

Soms is het echt wel beter om niets te zeggen.
Zeker wanneer Je de juiste woorden niet vindt ..
Zonder muze is het moeilijk de inspiratie te vinden. Zonder klaarheid in Je hart en hoofd .. is het kijken in een omgeving vol mist.

Wanneer Ik in Mijn hoofd kijk zie Ik enkel maar leegte ... Ik hoor niets. Te snelle bewegingen met Mijn hoofd doen Me vermoeden dat Mijn hersenen te traag werken ... Ik zie alles in vertraagde film. Af en toe passeert een schim .. onherkenbaar .. verward stappend naar de horizon om te verdwijnen in het niets. Ondertussen voelt alles koud aan ... kippevel overmant Me .. vooral Op Mijn armen en buik.
Maar wat betekent het ?!? Laat Me aub niet denken ... Ik word er zeer onrustig van.


Wanneer Je voor zulke periodes staat in Je leven ...kan Je beter de lippen op elkaar houden .. want de dingen die je zegt en denkt kunnen morgen er weer helemaal anders uitzien. En hoe kom Je dan over bij Jezelf ... Je creëert enkel nog meer verwarring in dat hoofd .. in Je hart en ziel.

Eerst weer tot rust komen .. de vraag is hoe !! Laten We daar maar eerst eens aan beginnen. Het zoeken naar .. hoe !!


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten