woensdag 1 oktober 2014

stuiteren ...

Het stuitergevoel neemt weer vreselijke hoogtes in in Mijn leven.
(nee hoor .. dit woord heb Ik niet zelf uitgevonden)

J/je weet wel … de ontzettend grote onrust in Je lijf en hoofd .. wanneer Je een hele tijd niet meer gespeeld hebt. Het verlangen naar ontlading … Het maakt je zo zenuwachtig, zo enorm onrustig … zucht. Het neemt soms zulke proporties aan dat Je  vreselijk boos kan worden omdat Je die ontlading maar niet krijgen kan. 

En zeker ... wanneer Je situaties ziet .. waar Jij de hoofdrol had kunnen en/of had moeten spelen. Het doet Je echt ontploffen. Het kan door zo'n kleine dingen getriggerd en opgewekt worden. 

Geloof Me … Ik kan dan zo érg beginnen flippen .. dat het niet meer normaal is. Vandaag nog heb Ik een halve dag vakantie moeten nemen omdat het niet meer houdbaar was. Ik wist met Mezelf geen blijf meer. Geen concentratie meer en oh zo pokke chagrijnig, boos, verdrietig, angstig .. Mijn lijf trilt dan helemaal.

Klinkt dit gekend? Ooit meegemaakt? Wat doen J/jullie ertegen? Hoe lossen J/jullie dit op?
I know .. geef Me een cane en laat Me Iemand zo érg hard pijn doen .. dat het weer even weg gaat.

Maar Ik vrees dat dat voor Mij niet de oplossing zal zijn. Geef Me een alternatief .. een haalbaar alternatief. Laat die Gekte in Mijn hoofd verdwijnen. 

Dryade

2 opmerkingen:

  1. Lieve D,

    Weet je dat ik onlangs bedacht dat jij de enige bent die ik aanspreek met lieve D :-) er zijn geen alternatieven vrees ik. En weet je wat ik het allerergste vind, ik bevind me dan in de ogen van velen in een ideale situatie. Man en Dom thuis en zo weinig mogelijkheden om samen te delen, wat maakt dat ik stuiter,enorm. En áls er dan even een moment van delen is dan breekt kwetsbaarheid met een immense kracht naar buiten en voel ik me daarna verloren, voelt de wereld te wreed, voel ik geen connectie, ben ik verdrietig en voel me verdwaald.


    Knuf
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve MisTique,
      Wist je dat Ik dat van jou kan verdragen? Grinnn.

      Na het lezen van jouw 'verhaal' .. word Ik zelf droef. Het lijkt Me zo erg ... om alles binnen bereik te hebben wat je nodig hebt .. en het toch niet vinden kan.
      Niet fijn. :(

      Liefs,
      D.

      Verwijderen