woensdag 15 oktober 2014

The feeling ...

Terwijl Ik haar nog even laat verder genieten van haar tintelende en warme kontje .. doe Ik hetzelfde Op Mijn manier. Ik bekijk hoe haar lichaam nagloeit ... van de herhaalde klappen die Ik haar gaf. De roodheid vertelt Me een verhaal. Ook de plekken die Ik later nog bewerkte met Mijn broeksriem beginnen blauw te kleuren. Het geheel vormt een prachtig kleurenpallet op Mijn netvlies. Het doet Me denken aan de perfectie die een regenboog huisvest.

Ook mentaal heeft ze even de tijd nodig om weer op haar positieven te komen. Het hoekje waar ze hardhandig werd neergezet doet zijn werk. het geeft haar de ruimte om tot zichzelf te komen .. voorlopig nog zonder Mijn nazorg. Er zal nog meer pijn volgen ... nog meer gezel en kwel. Hier mag het nog niet stoppen .. haar grens is nog ver weg. Zoöok Mijn niveau der voldoening.



Lichamelijk en geestelijk is een spanking een genotsmiddel voor Mij als Meester en Dominant. Niet enkel haar kontje gloeit en tintelt onder het geweld .. ook Mijn hand is warm en tintelt als gek van de aanhoudende doffe klappen die Ik ermee gaf. Het voelt zo lekker om nu Mijn jongeheer vast te nemen ... het voelt alsof de opgebouwde energie .. zich via de heerlijke erectie Mijn lichaam binnen dringt. De erectie die Ik overhield aan het heerlijke spel.
ze voelde vast zeer snel dat Ik Mijn harde tussen haar benen had geduwd terwijl de spanking gaande was. Oh ja .. tijdens een bare bottom spanking .. duw Ik hem lekker tegen haar aan .. schurend aan de vochtige lippen van haar kutje. Ik probeer van alles te genieten ... wat ook maar genietbaar kan zijn. Het lichamelijk én de mentale dingen die ze Me geeft ... want ook die passeren de revue. Haar constante wegtrekken en pogingen om de klappen te ontwijken winden Me onnoemelijk op. Hoorde je ooit al van een mentaal orgasme ?? Dàt krijg Ik ervan ... Ik kom mentaal lekker klaar terwijl Ik haar op pijnlijke wijze verwen. Een duidelijke win/win. Daar doe W/we het toch voor?

Maar nu is het tijd om verder te gaan .. ze hunkert om meer.



Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten