zaterdag 18 oktober 2014

Twijfels

Deze foto deed Me echt weer denken aan de momenten van Meesterlijke twijfel.


J/je weet wel ... dat ene moment wanneer Je klaar bent om haar te verblijden met een bare hand spanking van haar kontje en bovenbenen.
Maar bij het in positie brengen ... valt Je oog op het mooi seksueel geëtaleerde kutje .. van Je slavin.
Het parelende vocht en de bloeddoorlopen lippen doen iets in Je eigen lichaam ontbranden.

Je voelt dat voorvocht een glimmende laag begint te vormen op Je eikel. Geilheid zorgt voor vertwijfeling.

Ga Je haar nu slaan ??? Of ga Je haar gewoon ontzettend diep en hard vingeren tot ze het uitgilt van genot.



Genot of pijn ...

Het kostte Me toen minstens enkele seconden om de keuze te maken ...

Ondertussen weet Ik wel beter ... Ik neem ze beiden. In eerste fase zal het kontje en de bovenbenen de volle lading krijgen .... daarna zal Ik haar (en Mezelf) wel seksueel verzorgen. Het geeft vast een extra zalig gevoel wanneer Je onderlichaam bij elke diepe stoot haar warm gezette kontje beroerd. Elke doffe stoot zal haar herinneren aan de voorbije mooie momenten van pijn. En ze zal Me er dankbaar voor zijn.
   


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten