zondag 26 oktober 2014

koken met sperma

“Koken met sperma is culinaire verrijking”, Barbara Vuylsteke, 04.09.2010


‘Een natuurlijke oogst’, is de titel van het allereerste zaadkookboek ter wereld. Voor de gerechten zijn de ingrediënten overal te koop, behalve één: mannelijk sperma. “Een complexe, doch hoogst dynamische smaakmaker”, zweert auteur Paul Photenhauwer (40), een Amerikaanse verpleger met een passie voor koken. De markt vertoont alleszins interesse in hét streekproduct bij uitstek: het aparte kookboek is immers al aan een tweede druk toe.

Wat een heerlijk kado om te geven ... Ik wil de blik in de ogen zien van diegene die Ik het kado zou doen. Of nog beter, het lijkt Me al even prachtig om M/mensen uit te nodigen voor een etentje .. met dit boek op Mijn aanrecht.

Ik ben best wel benieuwd naar de gerechten die je erin terug kan vinden. Ik wil het graag uitproberen ... van Mezelf proeven. 

Dryade is héél benieuwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten