donderdag 16 oktober 2014

selectieprocedure

Het zou moeten bestaan ... een plaats waar je via een degelijke en zeer diepgaande selectieprocedure de perfecte slavin kan "uitkiezen". Een slavin die na goedkeuring trouw zweert aan de Dominant die haar gekozen heeft.

Maar het systeem moet zo goed in elkaar steken ... dat succes verzekert is. Dat je na het maken van Je keuze weet ... dat Je voor eeuwig gelukkig gaat zijn .. samen mét E/elkaar.

Ik vroeg Me laatst nog af hoe die selectieprocedure er dan zou moeten uitzien. Uiteindelijk kies je wel voor de D/s-partner van Je leven. Welke selectieproeven zou Je uitschrijven wanneer Je zelf de kans zou krijgen dit project uit de grond te stampen? Een kruisverhoor om uit te maken in welke mate de visie en kijk op het leven met elkaar matcht. Een oog-in-oog ronde om de over-vonkende energie te voelen. Een lichamelijke keuring om uit te maken of ze Jou seksueel wel voldoende kan opwinden en bevredigen. Een IQ en EQ-test om het juiste level te peilen. Een orientatieproef om uit te maken wat voor type slavin ze is .. seksueel gericht of eerder gericht op masochisme en pijn. .... en begin Je reeds met een selectie op basis van een CV?

Ik heb het gevoel dat Ik deze procedure nog verder zal moeten uitbreiden ... dat er nog moet gesleuteld worden.



*edit 25/10/2016 : het is Me de dag van vandaag héél duidelijk. En Ik kom weer terug op enkele basispeilers :
     - ze moet de nodige portie pijn kunnen incasseren ... Ik ben namelijk sadistisch ingesteld.
     - ze moet weten wat discipline is ... gehoorzaamheid.
     - open staan voor al wat Ik te bieden heb
     - netjes en hygienisch zijn.
     - en vooral niets in twijfel trekken : because I'm Master and she is slave !


Dryade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten