zondag 12 oktober 2014

inspirerend ...

Na het doorhakken van enkele belangrijke knopen in Mijn leven .. creëerde Ik weer meer rust in Mijn hoofd ... tijd om Me weer onder de M/mensen te begeven. En wanneer Je Je weer waagt aan het leggen van nieuwe contacten .. en het hernieuwen van enkele oudere banden .. kom Je weer heel inspirerende dingen tegen.

Ik ben klaar om het verleden achter Me te laten en weer voorwaarts te kijken ... zaken die Ik voor Mezelf aan de kant had geschoven ... worden weer actueel en verlangens worden weer opgewekt.

Ik vroeg Me laatst nog af hoe lang het allemaal geleden was ... een simpele spanking .. een bondage .. een slavin die respectvol voor Me knielde .. de pijn trotseerde omdat die van Mij kwam.
Ik stopte met tellen eens Ik de 10-maanden grens passeerde. Het gaat véél verder dan dat.
Dingen die Ik aan de kant zette ... in afwachting het weer op te nemen wanneer de tijd ervoor rijp was.

Het verlangen naar die dingen is er weer ... Ik word weer geïnspireerd door datgene wat Ik lees en zie ... de zaken om Me heen. En daar .. begint alles weer opnieuw.

Een reis van duizend kilometer begint met de eerste stap
- Lao Tse, Chinees filosoof -

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te lezen lieve D, dat de inspiratie zijn weg weer richting jou weet te vinden. Het verlangen weer terug is, jij weer terug aan het komen bent :-)

    knufff
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms heeft een M/mens geen andere keuze ... dan er weer voor te gaan MisTique. Voorwaarts kijkend in beweging komen ... is de enige juiste weg.

      knuffie back.
      D.

      Verwijderen
  2. Heel goed! Fijn om te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het wel héél goed verkopen ^W^.
      Nu weer op gang raken ... ;p

      Verwijderen