zondag 5 oktober 2014

Have a life ..


Hallo, ik wens u het beste compliment van het seizoen Mijn naam is Linda, een goede zoek meisje .Goed ik uw profiel zag, ik vind het jammer dat ik niet te zeggen veel over mezelf omdat ons profiel kan niet alles zeggen over us.I hebben een speciale reden van contact met u dus ik zou graag willen dat u reageren op mijn e-mail adres (linda.xxxxxx@hotmail.com) daar ik kan je alles vertellen over mezelf, en de reden waarom ik contact met u op en ook stuur mijn foto's naar je


Hier heb Ik absoluut geen zin in. Blijkbaar zit Ik in één of andere "databank" waar zulke organisaties hun mail-adressen halen ... mailadressen van P/personen die volgens hen klaar zijn om gemolken te worden.

Jammer genoeg ben Ik niet naief genoeg om daarin mee te gaan. Maar gezien ze Me dit blijven sturen, zijn er vast wel Mannen die er wél in trappen. Zonder vraag - géén aanbod.



Dryade

4 opmerkingen:

  1. Nou wat valt me dat nu weer van je tegen ;-) het valt eigenlijk nog wel mee hoor. Ik krijg al berichten zodra ik ergens een profiel aanmaak...in de trant van 'ik zag dat je zocht' en zoals je weet zoek ik niet maar ja...dan mag je je eigenlijk ook nergens profileren ;-)

    Liefs en kus
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve MisTique ... (het lijkt wel besmettelijk :) )
      Ik heb heel graag wat aandacht - daar niet van. Maar dan van lokale .. échte M/mensen. Niet van die organisaties die je aanspreken .. en eens ze denken je aandacht te hebben .. doorgaan tot ze je zover krijgen dat je gaat betalen voor een vliegtuigticket of een "zeer dure" overtocht. En dat voor een dame die niet eens bestaat. Daar heb Ik dus geen zin in.

      Lieve D. :)

      Verwijderen
    2. Natuurlijk snap ik wel wat je bedoelt lieve D, dan is een kop koffie met échte mensen zoveel aangenamer :-)

      Verwijderen
    3. Inderdaad MisTique ... dat zou zoveel leuker zijn. :)

      Verwijderen