dinsdag 28 januari 2014

opgewacht

Ik hou ervan .. dat je als Meester wordt opgewacht wanneer Je enkele dagen van huis bent weggeweest.
Ik verlang ernaar .. dat ze daar netjes in houding zit en Me toefluistert "Welkom terug Meester - ik miste Je aanwezigheid heel erg .. wil Je me aub aanraken"? En of ze nu in nadu of in smeekhouding zit is van minder belang ... ze moet Me enkel maar tonen hoe beschikbaar ze is .. hoe toegeweid.





Een meisje dat laat merken dat ze Je miste ... zich lekker op Je schoot nestelt .. zich laat knuffelen en keuren ... besnuffelen en betasten.
Ik zou van haar proeven en wanneer Ik nog de energie zou vinden in Mezelf .. lekker hard neuken tot Wwe moe (maar heel voldaan) zouden inslapen... in E/elkaars armen.


Dryade

2 opmerkingen:

  1. thuiskomen op de juiste manier is heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je dat maar weet Avenlon ... het "thuisgevoel" ... daar draait toch alles om?
      D.

      Verwijderen