donderdag 16 januari 2014

Drained ...


 Synopsis: Told with animation and live-action, 'Drained' tells the story of how a man's addictions can destroy the woman he loves. DRAINED -- Directed by Nick Peterson Produced by Nick Peterson & Jon Heder Adam Boalt, Leslie Rose Director of Photography Chris Saul Music by Chris Bacon


Deze kortfilm moet je echt gezien hebben ... het verhaal zal voor velen heel herkenbaar zijn. Neem er echt de tijd voor. Toen Ik hem voor het eerst zag, stond Ik aan de grond genageld .. het pakte Me zeer diep. Maar Ik besefte niet echt wat Me er zo in aantrok .. of wat Me zo emotioneel raakte in het geheel.
Ik interpoleerde het vast onbewust naar Mijn eigen leven. Niet dat Ik te kampen had met verslavingen .. maar Mijn Meester-zijn was nu ook niet meteen iets waar iedereen zich mee kon vereenzelvigen. Het was en is geen voor de hand liggende zaak.

Zo begon Ik ooit een relatie met een vanilla-meisje .. die Ik vanaf minuut 1 vertelde over Mijn levensstijl en -visie. Iets trok haar erin aan .. ze ging mee in het verhaal en wilde dat Ik van haar de perfecte slavin maakte. Ze nam deels Mijn beleving over ... slorpte zoveel informatie op in zo een korte tijd.
De eerste maanden liep alles perfect, maar na een tijdje begonnen er toch zaken bij haar te knagen. Ze leefde een leven dat niet echt haar eigen eigenheid was. Ze verloochende zichzelf om perfect te zijn.
En dan .. overviel haar een onzekerheid die haar spiraalsgewijs onderuit haalde. Ze begon te twijfelen aan haar eigenheid - alsof ze haar ziel verkocht aan de Duivel. En dat .. had Ik niet eens gemerkt. Psychisch werd het heel zwaar en hoe meer ze moeite deed om perfect te zijn .. en de vragen probeerde te negeren/of beantwoorden .. hoe dieper ze zichzelf vast reed. Het liep totaal fout af ..
Niet hetzelfde einde als in dit verhaal ... het was een zeer pijnlijke breuk ... met nog zwaardere naweeën.

Het is Me pas zeer recentelijk duidelijk geworden wat er exact gebeurde. Psychisch dan. Ik heb het nooit echt begrepen .. nooit echt kunnen plaatsen waarom ze zo op Me reageerde .. tot nu. Ik had haar beter niet in Mijn leven mee getrokken .. richting haar diepte.

Dryade

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een korte film, die mijn gedachtenwereld weer geheel op zijn kop gaat zetten. Op dit moment gaan kijken lijkt me even geen goed idee, over een paar dagen als Meester weer naar huis is.. heb ik alle tijd en ruimte..

    Wat een intens verhaal Dryade.... ik kende wel verhalen van submeisjes die zich door het verlangen naar lieten mee slepen in een D/s die perfect leek.. maar nu het verhaal van jou als Meester,,, het laat diepe sporen na zo'n breuk en voor je jezelf weer op de rit hebt... een knuffel voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. belle, Ik ben er al lang weer overheen hoor. Het dateert reeds van jaaaaaaren geleden.
    Hopelijk brengt het jou niet van je melk?
    Hugg
    D.

    BeantwoordenVerwijderen