donderdag 2 januari 2014

I stopped ...



Een Meester krijgt al gauw het imago om stoer en sterk te zijn.
Het nadeel daarvan is dat men vaak vergeet te vragen .. hoe het met Je gaat.
Maar ook een Meester heeft Zijn mindere dagen, kan down zijn .. en niemand die het blijkt te merken.

Vergeet nooit dat het ook maar Mensen zijn met emoties, dromen .. dat Ze behoefte hebben aan tederheid en warmte. Hoe stoer Ze ook lijken.

En voor je Me vraagt hoe het met Me gaat ... ask Me tomorrow and I'll be fine.

Dryade

2 opmerkingen:

  1. Ik kom niet vragen hoe het met je gaat, Kom naast je zitten en leg me hand op je been.
    zwijgend wachtend op de morgen, tot het moment dat je wil vertellen hoe het gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Avenlon .. thanks for comforting Me. In zulke gevallen zijn woorden zelfs niet nodig. Wel fijn je weer te lezen. Ik zag dat het bij jou ook stilletjes was. Nog steeds meisje on top ... ? Go for it.
      D. xx

      Verwijderen