zondag 26 januari 2014

message

Mijn hoofd slaat weer op hol … waarom heb Ik toch steeds zo’n gekke ideeën .. waarom loop Ik toch steeds met waanzinnige waanbeelden rond? Toegegeven .. ze zijn super romantisch en een wilde gok .. maar ergens wil Ik toch het lot tarten en blijven geloven in het feit dat Ik een invloed kan uitoefenen op Mijn eigen geluk. Ik heb al meerdere wensen geuit .. waar (nog) niets van gekomen is. Ik doe vast iets fout .. misschien komt het nog en ben Ik gewoonweg veel te ongeduldig. Yep .. dat zal het vast wel zijn.
Ik wil NOG een poging doen .. maar dan anders. Tot nu toe kan Ik Me enkel maar baseren op de dingen die Ik ken .. en wanneer deze niet werken .. zal Ik out of the box moeten gaan handelen, anders gaan denken .. in een veel bredere context. Maar nu wil Ik het nog een kans geven op de gekende manieren .. en ook al zou het deze keer weer niet werken .. het was een mooi gebaar, super romantisch  en de boodschap is wel duidelijk . Iets in dit universum moet het opgevangen hebben. Is het niet de boodschap in de fles zelf  .. dan wel dit bericht op het WWW .. of de gedachtes en gevoelens die in Me leven.

Volgende week ga Ik op zakenreis naar Engeland .. en bevind Me tegen Wales aan. Heel dicht tegen de Keltische zee. Ik ga ze kunnen ruiken EN zien. En het is ook daar .. waar Ik Mijn “message in a bottle” wil achterlaten .. de Keltische zee. 



Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ze niet de weg zal vinden richting Noordzee om vervolgens via de Schelde en het Albertkanaal uit te komen bij de juiste persoon in het Oosten van ons landje. De geschiedenis bewijst het tegendeel .. maar de lotto winnen is ook niet makkelijk en er zijn elke week weer nieuwe winnaars.
De meest bekende fles die gevonden is heeft er maar liefst 94 jaar over gedaan om gevonden te worden .. en zoveel tijd heb Ik niet meer in dit leven. Maar als het ook al maar een positieve invloed kan hebben richting (veel) verdere toekomst … dan is Mijn missie geslaagd. Liefde is tijdloos en grensloos .. en in de toekomst wil Ik die met dezelfde persoon kunnen delen.

Verklaar Me gek .. denk wat je wil .. maar elke poging om die een mens doet om er iets moois van te maken is een positief iets. En daar ga Ik voor.

Dryade




3 opmerkingen:

  1. Ik verklaar je niet voor gek, ik vind het net als jij een poging van een mens om er iets moois van te maken. En weet je, als je NIETS doet, dan weet je zeker dat er nooit iets gebeurd.....
    Liever later spijt van dingen die je wel hebt gedaan, dan steeds denken 'had ik maar' ...

    Ik stuur je fles positieve vibes... daar bij die Keltische Zee... iets mysterieus hangt er om heen, maar zo is het leven ook... net zo mysterieus.

    Liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondertussen weer thuis .. fles onderweg. Jammer dat er geen zendertje inzit.
    Misschien is ze 5 meter verder weer aangespoeld. :p
    D.

    BeantwoordenVerwijderen