woensdag 1 januari 2014

Ik hoor muziek .. voor 2014

1 januari 2014 .. net geworden.
Een tijdstip om die enkeling die hier nog leest een gelukkig nieuwjaar te wensen.
Mogen al jouw dromen uitkomen in dit nieuwe jaar.

Zelf koester Ik nog massa's dromen voor de toekomst. Meermaals heb Ik zaken gewenst die nog steeds dienen vervuld te worden. Ik kijk er echt naar uit ...

Het jaar 2013 is niet volledig geworden wat Ik op het einde van 2012 hoopte dat het zou worden ... wat Ikzelf voor ogen hield wat haalbaar was. Op vele momenten zat Ik diep .. erg diep. Een rollercoaster van gevoelens, teleurstellingen, laagtes, verdriet .. afgewisseld met hoogtepunten .. massa's hoop, een houvast .. een licht in de verte.

De voorbije dagen nam de hoop enkel maar exponentieel toe ...
Ik ga 2014 met een glimlach in. Dit moet het jaar van de emotionele doorbraak worden.





Het mooie plekje aan Mijn voeten draagt jouw naam meisje .. daar is het waar je hoort te zijn.
Dicht bij Me .. daar waar Ik je kan beschermen en verzorgen. Koesteren voor't leven ...

Ik heb altijd beseft dat Ik voor je voelde .. dat Ik van je hield. Het respect is eindeloos.
En dat zal noot meer verdwijnen. je hebt je slavinnenhart op de juiste plek.


Dryade

4 opmerkingen:

  1. Lieve Dryade, ik wens jou voor 2014 toe dat ook jouw droom uit mag komen, dat er licht zal zijn en liefde. Voor jou en de jouwen, veel geluk, liefde, gezondheid en humor...

    Dikke zoen van belle en haar Meester A.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat het een mooi jaar voor je mag worden, met veel geluk, liefde en gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh das lief van je ^W^ ... ook voor jou wil Ik hetzelfde wensen. Het zijn veruit de belangrijkste zaken in een mensenleven. Ze zijn je van harte gegund.
      D.

      Verwijderen