vrijdag 14 augustus 2015

test jezelf

Het is blijkbaar de tijd van de testjes. Overal kom Je ze tegen tegenwoordig .. dus ga Ik ook maar eens aan de slag om te kijken in welke mate die test betrouwbare gegevens oplevert .. en op basis van welke vragen men denkt het resultaat te kunnen bepalen. Puur uit nieuwsgierigheid dus. :)

Wat Ik NIET wil doen is dit delen op Fetlife .. het is niet iets wat Ik bespreekbaar acht .. en wanneer Je het daar plaatst ga Je zowiezo een boel mensen over Je heen krijgen die het ergens wel of niet eens mee zijn.

Toegegeven .. de vragen waren niet eens dom .. en er zat een wederkerend patroon in .. net zoals bij een psycho-teschnische proef bij een sollicitatie. Niet alle aspecten kwamen aan bod ... de test was dus verder relatief onvolledig .. maar it will do the trick.

Ik ben best tevreden over het resultaat. Met uitzondering van de onderste 2 lijnen. Ik heb vast ergens een klein foutje gemaakt in de antwoorden. :)

Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten