zaterdag 1 augustus 2015

slaapritueel

Deze foto herinnerde Me aan het feit dat Ik nog een wijziging diende door te voeren aan de regels die Ik ooit opstelde. Ik vind namelijk deze houding in vele opzichten mooier dan een nadu.
Een nadu biedt namelijk de mogelijkheid om door te gaan zakken als slavin .. en dat maakt het minder aantrekkelijk.
Borsten moeten 'smakelijk' geëtaleerd worden. Het lichaam moet sexy getoond worden .. aan je Eigenaar en Meester. Toch?

Constant lopen gaan corrigeren is niet de bedoeling ... Ik wil dat alles loopt zoals Ik het wil zonder al te veel gezeur en gecorrigeer... dus moet Ik ervoor zorgen dat de houding geen ruimte laat voor een slechte uitvoering. Of beter gezegd .. de mogelijkheden tot een slechte uitvoering beperken.

Neen, een slavin moet mooi rechtop zitten .. schouders netjes achterwaarts zodat haar borsten tot uiting komen. En met je handen op je rug ga je daar meer naar handelen. Indien noodzakelijk kan de houding nog ietwat aangepast worden en kan Je haar de armen laten kruisen op de rug.

Indien het dan nog niet goed uitgevoerd wordt en Je alsnog dient te corrigeren .. is het eenvoudiger om een streepje te trekken met Je cane .. op de borsten of buik .. zonder dat de armen in de weg zitten aan de zijkant van haar lichaam.

En waar precies worden Mijn regels dan aangepast ?!?

Net zoals in deze foto mag Mijn slavin het bed niet betreden zonder Mijn toelating. Volgens de regels diende ze zich netjes in nadu voor het bed te plaatsen .. en wachten tot Ik haar de toelating gaf om naar bed te gaan. (en Mijn helft reeds op te warmen.) In deze regel wil Ik nu de houding gaan veranderen .. naar de houding die getoond werd in de foto.

Oh yes !


Dryade


Geen opmerkingen:

Een reactie posten