zaterdag 8 augustus 2015

cooling down

Hoezo ... je wil niet luisteren naar je Meester ?
Hoezo je bent te koppig, eigenwijs ?

Laten W/we dan héél even uitzoeken hoe lang het duurt voor je inziet dat Ik gelijk heb. Laten W/we uitzoeken hoe véél tijd het kost voor je je excuses aanbiedt .. the way it should be done.

Zet je maar even tegen de muur tot je boosheid is weggeëbd. Ik wil je niet meer horen. Geen kik .. geen zucht .. geen beweging.

Wanneer Ik het gevoel heb dat je weer voor rede vatbaar bent .. zal Ik even komen kijken. Het zal geen kwestie zijn van minuten ... eerder van uren .. voor Ik je de eerste kans gun.
Enkel je eigen koppigheid en gebrek aan inzicht .. zal dit spelletje eindeloos laten duren.

The choice is yours ...

Bedenk even dat Ik zit te genieten terwijl jij daar staat ... oog in oog met jezelf.


Dryade

1 opmerking: