woensdag 19 augustus 2015

Geilheid

Op dagen zoals vandaag .. wanneer geilheid overheerst .. kan Ik enkel maar over seksualiteit schrijven.

Ik zie enkel maar beelden in Mijn hoofd .. die het geile gevoel versterken. Het lijkt zelfs of Ik bepaalde zaken werkelijk kan voelen en ruiken.



De natheid van een opgewonden kutje .. dat Je lekker diep vingert .. terwijl Je andere hand haar keel omklemt. Het gevoel van dat strakke kutje dat Je jongeheer omhelst .. en Je centimeter voor centimeter dieper naar binnen zuigt.


Het gretige tongzoenen ...
Geile blikken die elkaar kruisen terwijl Je haar borsten verkent.
Twee volle zachte lippen die Mijn eikel omsluiten .... haar tong die de schacht langzaam likt ....
Nagels die Mijn rug krassen ....

Maar wat Ik vooral super geil vind en steeds weer voor ogen zie .... is de gelaatsuitdrukking van een meisje dat mega lekker klaarkomt na een overheerlijke sessie en dankbaar is voor al het lekkers dat ze kreeg.


Help! ... dit is weer zo'n dag.


Dryade




Geen opmerkingen:

Een reactie posten