vrijdag 14 augustus 2015

Hunker

Er huist zoveel hunker en zin in Me om weer te gaan bonderen ... creatief bezig zijn. Het geeft Me zoveel rust in Mijn soms drukke hoofd.

De geur van de touwen alleen al .. brengen Me elders. Het is gek als je Me ziet snuiven aan een stom hoopje touw. Je zou Me voor gek verklaren .. maar het is hemels.
Het triggert gewoon iets in Me ..

Deze morgen zat Ik weer .. genietend van een overheerlijke cappuccino .. naar Mijn paspop te kijken ... een paspop die Ik wel eens durf te bonderen bij gebrek aan een partner. Het bracht Me verder en verder ... tot Ik Mijn toevlucht weer vond naar het www.
Wat zijn er toch mooie creaties terug te vinden. Niet allemaal even veilig uitgevoerd .. en allemaal even fraai ... maar soms moet je daar gewoon even doorheen kijken en trachten te genieten van de schoonheid ... genieten van het gevoel en genot dat er in schuilt.

Bovenstaande foto vond Ik prachtig in zijn eenvoud. Het is een relatief eenvoudige suspention en zoals J/je zelf kan zien ... een perfect scenario om eens lekker hard door te neuken.
Ik neem Mijn to-do lijstje .. en plaats het er netjes bij op.


I'm ready.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten