dinsdag 18 augustus 2015

needle play

In een gesprekje over needle play en vooral rond het creëren van een naalden corset beloofde Ik een pracht foto te plaatsen van een dame ... die naalden in de rug had ... vertrekkende vanaf haar nek ... over haar rug heen ..  lopende tot aan haar knieholtes. Gewoonweg een prachtplaatje ...

Jammer genoeg vind Ik die foto niet meer terug .. en kan Ik Mijn belofte niet houden. Wanneer Ik hem opnieuw tegenkom .. zal Ik hem alsnog plaatsen.

Maar als Je echt een beetje dieper gaat kijken ... kom Je hele mooie dingen tegen ... creatieve dingen ... en het is nu net die creativiteit die het voor Mij allemaal boeiend maakt.

Samen iets moois maken en al doende genieten van datgene J/je creëert .. het dan ook prachtig neerzetten op foto om er later nogmaals van te genieten .. maar dan op een andere manier.

BDSM is ook een beetje Kunst maken ... Je hart en ziel erin leggen. Passioneel bezig zijn ....


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten